"Бъдещето трябва да се разбира като философски въпрос и най-близкото до бъдещето е непрекъснатата защита на условията, които позволяват на творците да работят", казва Карлос Уроз, изпълнителен директор на Arco Madrid.
На практика тази тема се простира в творби, които се отнасят до съвременните идеи за утопична възможност в контраст с настоящите условия.
В галерия Емануел Лайър в Рим и Виена е видеоклипът на френския художник Лили Рейно-Девар, "Отвъд земята на минималните притежания" (2017 г.). Сниман в Марфа, Тексас, „комедията ужас" се фокусира върху осем млади, борещи се художници и разглежда облагородяването и разширяването на изкуството, земята, идеите и свободата.
Междувременно галерия „Crèvecoeur“ от Париж показва киборгските картини на аржентинския художник Адриана Минолити. "Адриана разрушава традиционните кодове на живописта и отразява такива въпроси като контекста след пола и бъдещия характер на киборга, за които тя е повлияна от киборгския манифест на Дона Харауей", казва Аликс Дионо-Морати, съсобственик на галерия „Crèvecoeur“.
Испанският художник Алваро Урбано (представен от галерията от Берлин „ChertLüdde“) създава "сценарий на архитектурата", основан на нереализираната скица на Archizoom - Teatro Impossibile (Impossible Theater, 1960 г.) като фон на програмта с дискусиите.
Музеят на Ван Гог празнува 150 години импресионизъм в „Vive l’impressionnisme!“
Олафур Елиасон, „OPEN“ в Музея за съвременно изкуство, Лос Анджелис
ARTPRICE
Фондация Louis Vuitton кани в Червената работилница на Матис
Добавете коментар