Големи компании като Ubisoft и Electronic Arts харчат до 100 милиона долара, за създаване на нови игри, но отдавна са изоставили новаторските идеи и само насърчават играчите да харчат пари за различни дребни покупки. По този начин въвеждането в някои от игрите на виртуални обекти с различна стойност и предназначение, които могат да бъдат закупени за пари принуди различни страни да затегнат законодателството си в областта на игралния бизнес
Популярността на видеоигрите обаче се увеличава. Днес 2,2 милиарда души по целия свят играят видео игри. Кураторът на изложбата в музея на Виктория и Албърт, Мери Фоулстън, се фокусира върху игри, създадени от средата на 2000-те. Целта й е да покаже времето, когато „влиянието на независимите разработчици се е увеличило драматично на фона на големите промени в големите студия благодарение на най-новите технологии“.
Първата част на изложбата е посветена на подготвителната работа зад играта с показването на проектната документация и концептуалния дизайн. Следващият раздел е посветен на социалния и политическия потенциал на игралната индустрия, като например авангардните разработчици Molleindustria. Друг раздел показва компютърнте игри като платформа за сътрудничество между създателя и потребителя, както се случва в Minecraft. В края са представени експериментите на разработчиците, които проучват възможностите за алтернативни изображения, интерфейси и контекст. Игри като Line Wobbler на Робърт Баумгартен или портативнара Arcade Backpack ГАме Lab са доказателство, че играта може да излезе далеч от традиционния модел на компютъра.
Матю Уонг в музея на Ван Гог
Тейт Британ представя „Сарджънт и модата“
Филип Гъстън В Tate Modern
Най-добрите художествени изложби в Европа в началото на 2024 г
Добавете коментар