НОВИНИ ОТ ARTPRICE.BG
Сотбис с нов президент, който планира да развива бранда (20.03.2015)
На 16 март бе назначен новият президент и изпълнителен директор на аукционна къща Сотбис - Тед Смит, с което се засвидетелства стремежа на компанията към развитие и предвижване напред. „Смятаме, че Тед е великолепен стратег. Той наистина разбира от брандове и от тяхното развитие. Сега той ръководи един от най-големите в света.“, споделя водещият независим директор на Сотбис – Доменико Де Соле по време на телефонната конференция на аукционерите.

Постът председател на управлението ще се поеме от Де Соле. По-рано този пост се заемаше от Бил Рупрехт, от 2000 година - бивш главен изпълнителен директор, а от 2012 – председател на управлението.

Смит, който официално ще встъпи в длъжност на 31 март, няма голям опит в работата в сферата на изкуството. От февруари миналата година той е президент и главен изпълнителен директор на Madison Square Garden – компания, занимаваща се със средства за масова информация в сферата на развлеченията и спорта. До преди това, Смит е заемал в продължение на 5 години поста президент на местните средства за масова информация в Cablevision Systems Corporation, а още по-рано – главен изпълнителен директор в Reed Business Information, където отговарял за развитието на различни компании, в това число и множество списания.

Освен това, той е адютант-професор в бизнес школата Стерн в Университета в Ню Йорк, където преподава  стратегия и финанси в сферата на развлеченията, средствата за масова информация и информационните технологии.

Първият му приоритет е „развитие и реализация на стратегия по надграждане“. Сотбис „действа на обширен и динамичен пазар, където съществуват огромно количество възможности за ръст и това ми е много интересно.“, казва Смит. „Вторият приоритет – да се стимулира и ускори внедряването в компанията на нови технологии. Третият – ефктивно разпределение на капитала. Четвъртият – да надгражда процеси, да стимулира хората, да гради организацията така, че  първите три приоритета да работят в дългосрочна перспектива.“

Смит възнамерява възможно най-скоро да изучи различните гледни точки на членовете на управителението на компанията, работниците, клиентите и представителите на художествените среди, а след това да разработи 5-годишен план, който ще бъде насочен към „стимулация на ръста и разпознаваемостта на Сотбис и повишаване на аукционната й стойност, в това число и разпределяне на капитала.“

В случая със Сотбис, според Смит трябва да се различават три бизнеса: „първият – това са финансовите услуги, вторият – продажби на пазара на частни услуги, а третият – собствен аукционен бизнес“, като брандът вече се е развил в трите различни направления.

Тед Смит се присъединява към аукционната къща след доста неспокоен период в нейната история, свързан с противоречието между компанията с най-големите инвеститори. „Смятам, че когато науча повече за клиентите, ще разбера какво означава за тях брандът“, споделя Смит. „Затова главният въпрос е какви са основните характеристики на бранда и как могат да се развиват или да се създават възможности, или пътища към ръст“.

.
.
.
.
 
Други новини от тази категория
Коментари | 0 коментара

Добавете коментар
  Трябва да се регистрирате от ТУК или да се логнете от полетата в дясно, за да пишете коментари

Лична зона
Вход
Регистрирай се безплатно, участвай и ти!
Регистрирайте се в най-големия некомерисиален български сайт за изкуство и ще можете да разглеждате произведения за продажба, подробна информация за автори и търгове. Можете да публикувате произведения за продажба и търгове, да добавяте информация за автори.
Регистрирай се сега!
Електронeн бюлетин
Запишете се в бюлетина на ArtPrice.bg за да получавате винаги актуална информация, директно на Вашия имейл!