Загмайстър, който основава своето студио за дизайн в Ню Йорк през 1993 г., излезе с идеята си, преди да си вземе традиционният за него едногодишен отпуск, преди шест месеца.
„Дизайнерите изпращат работата, която искат да бъде оценена", казва Загмайстер, който е създал бранд идентичността на марки и рекламни кампании за много популярни корпорации. „Избирам от многото, които изпращат, било защото са много добри и могат да бъдат пример за другите, или защото мисля, че те биха могли да бъдат подобрени с малка намеса“.
Избраните творби идват от дизайнери по целия свят и се публикуват няколко пъти седмично. „Установих, че общността на Instagram е много полезна – казва Загмайстер. "Повечето коментатори действително искат да подобрят работата, тя (общността) е много конструктивна.
На въпроса защо смята, че подобна услуга е полезна, Загмайстер отговоря: „Защото има възможност да помогне на някого“. „ В това има смисъл“, казва той. „Ще продължа, докато съм на почивка, а след това вероятно ще направя студио отново, с млади дизайнери, които да идват в студиото".
В свой коментар за Dezeen критикът по архитектура и дизайн Александра Ланге твърди, че архитектите трябва да насърчават диалога в социални медии като Instagram, Twitter и Tumblr. "Социалните медии могат да направят критиката, интерпретацията, диалога и историята част от ежедневието", каза тя.
Испански художник изненада столичани със стенопис на тема "Витоша"
Бой Джордж дебютира със свои произведения на изкуството
Скандалният банан на Маурицио Кателан ще бъде продаден в Sotheby’s. Оценката е 1 милион долара
Историята на Grand Palais в пет исторически изложби
Добавете коментар