„Цветът на годината на Pantone отразява това, което се случва в нашата глобална култура, изразявайки всичко, което хората търсят.” сподели Лори Пресман, вицепрезидент на Pantone Color Institute. „Създаването на нов цвят за първи път в историята на нашата програма за цвят на годината PANTONE отразява глобалната иновация и трансформация, която се извършва. Тъй като обществото продължава да разпознава цвета като критична форма на комуникация и начин за изразяване и въздействие на идеи и емоции и ангажиране и свързване, сложността на този нов син оттенък, комбинация на червено с виолетово подчертава обширните възможности, които стоят пред нас.“
Ежегодно процесът на избор на цвят на годината на Pantone изисква внимателно обмисляне и анализ на тенденциите. За да стигнат до селекцията всяка година, експертите по цветовете в Pantone Color Institute™ обикалят света в търсене на нови цветови влияния. Те могат да включват развлекателната индустрия и филмите, пътуващите колекции на изкуството и нововъзникващи художници, модните тенденции, всички области на дизайна, популярни туристически дестинации, игри, както и нови начини на живот и дори социално-икономически условия. Влиянията могат да произтичат и от нови технологии, материали, текстури и ефекти, които оказват влияние върху цвета, социални медийни платформи и дори предстоящи спортни събития, които привличат вниманието по целия свят. В продължение на 23 години Цветът на годината на Pantone оказва влияние върху разработването на продукти и решенията за покупка в множество индустрии, включително мода, домашно обзавеждане и индустриален дизайн, както и опаковки на продукти и графичния дизайн.
Тазгодишния цвят на годината отразява факта, че живеем във времена на трансформация. PANTONE 17-3938 Very Peri е символ на глобалния дух на времето и прехода, през който преминаваме. Докато излизаме от интензивен период на изолация, нашите представи и стандарти се променят и нашият физически и дигитален живот се сливат по нови начини. Дигиталният дизайн ни помага да разширим границите на реалността, отваряйки вратата към динамичен виртуален свят, където можем да изследваме и създаваме нови възможности за цветове. С тенденциите в игрите, нарастващата популярност на метавселената и нарастващата артистична общност в дигиталното пространство PANTONE 17-3938 Very Peri илюстрира сливането на съвременния живот и как цветовите тенденции в дигиталния свят се проявяват във физическия свят и обратно.
Показвайки безгрижна увереност и дръзко любопитство, които оживяват нашия творчески дух, любознателният и интригуващ PANTONE 17-3938 Very Peri ни помага да прегърнем нови възможности, отваряйки ни към нова визия, докато пренаписваме живота си.
ЗА PANTONE COLOR INSTITUTE™
Pantone Color Institute е бизнес звено в рамките на Pantone, което пресява най-добрите сезонни цветове, избира цвета на годината на Pantone, прогнозира глобалните цветови тенденции и съветва компаниите относно цветовете за визуалната идентичност на продукта и марката. Чрез прогнози за сезонни тенденции, психология на цветовете и цветни консултации, Pantone Color Institute си партнира със световни марки, за да използва ефективно силата, психологията и емоцията на цвета в своята стратегия за дизайн.
Посмъртната маска на Егон Шиле бе продадена за рекордна цена на търг. Ai-Da, хуманоидният робот художник също надмина очакванията
Испански художник изненада столичани със стенопис на тема "Витоша"
Бой Джордж дебютира със свои произведения на изкуството
Скандалният банан на Маурицио Кателан ще бъде продаден в Sotheby’s. Оценката е 1 милион долара
Добавете коментар