Интернет сайтът за онлайн пазаруване „eBay” обяви, че през следващите месеци ще представи т. нар. иновация „търг на живо”, която ще се опита да се доближи до усещането, сякаш купувачът присъства на истински търг, концентрирайки се върху самата продажба и жаждата за колекционерство.
От „eBay” отказват повече подробности за момента, като вероятно новата технология ще се различава до голяма степен от стандартното онлайн пазаруване и ще се наблегне повече върху съпричастността на самия участник.
„Купувачите ще бъдат в състояние да получат информация за инвентаризацията, както и да наддават в реално време”, сподели Джийн Кук, един от мениджърите в „eBay”. „Ще отбележа, че ние ще работим, за да наподобим до голяма степен изживяването от това да бъдеш на събитието, така че, когато сте привлечен от конкретен артикул, вие все още сте ангажирани с него, но в същото време виждате и предстоящите лотове, и се чувствате сякаш сте част от един търг”, споделя още той.
Новината идва в момент, в който „eBay” обяви своето партньорство с „Invaluable” и неговото дъщерно дружество „AuctionZip”, които събират заедно аукциони на изкуство от цял свят върху една платформа. Кук още сподели, че предстоят да се появят безпрецедентни лотове на предстоящите „търгове на живо”. Предстои компанията да обяви с кого още ще си партнира в тази инициатива, и е трудно да си представим, че „Кристис”, „Сотбис” или „Филипс” няма да бъдат заинтересовани.
Припомняме, че миналата година другият онлайн гигант „Amazon” представи своята платформа за произведения на изкуството. Повече информация за това, можете да намерите тук.
„Изкуството ще бъде ключова категория още от самия старт на платформата”, изтъква Джийн Кук. Очаквайте повече информация в следващите месеци.
СГХГ представя изложба Европа в България
Frieze Лондон стартира тази седмица в сянката на Париж
Sofia Art Fair продължава до неделя с произведения на селектирани автори
Почина големият колекционер на българско изкуство Борис Бекяров
Добавете коментар