Сотбис и RM са си сътрудничили по-рано при редица успешни продажби, както в Съединените щати, така и в Европа. През ноември 2013 двете компании обединяват сили на аукциона Automobile в Ню Йорк, който постига почти 63 милиона щатски долара приходи само за два часа и отбеляза рекорд за Ferrari 250 LM, продадено за 14,30 милиона долара.
Днешното съобщение говори за развитие на тези предишни партньорства и обединява силите на двете предприятия за пълния календар на автомобилните търгове. Първият аукцион на RM Сотбис ще се проведе в Amelia Island, Флорида на 14 март. Следващите търгове са в Fort Worth, Teксас, езерото Комо, Италия, Монтерей, Калифорния, Лондон и Ню Йорк, насрочени за по-късно тази година.
"Oт Сотбис сa развълнувани да се присъединят към безспорен лидер на пазара в тази област", коментира Бил Рупрехт, председател на Сотбис и главен изпълнителен директор. "RM имат утвърдена позиция, която ще се засили от този нов етап в отношенията ни. Само през миналата година RM постави нови стандарти за търговете на автомобили с техния флагман продажба на Monterey на обща стойност повече от $ 140.0 милиона, засенчвайки предишния рекорд, който имат от 2013 г. Невероятното взаимодействие между нашите предприятия, включително значително припокриване на топ колекционери и фокус върху новите пазари, ще бъдат още по-ефективни, тъй като ние работим заедно, за да разширим колекционерския интерес към класическите автомобили. Позиционирането на високия клас на пазара, свързан с нашата глобална мрежа клиенти и партньорството ни с RM, ни гарантира голям успех в момент, когато пазарът на качествени автомобили никога не е бил по-силен. "
Роб Майерс, председател и основател на RM, добави: "Партньорството между RM и Сотбис несъмнено е най-ефективният начин за нас да достигнем до все по-нарастваща аудитория от цял свят, колекционери, които имат голям интерес към коли. Няма друга организация в света с такава клиентска база, както Сотбис и тъй като сме работили толкова успешно с тях в миналото, логично е, че ние ще направим стратегическо партньорство, което създава наистина световна платформа за колекционерски автомобили . Това е вълнуващ момент в нашата история, както и за колекционерството на автомобили като цяло. "
Първоначално Сотбис ще има 25 процента от RM, участиев управлението и всеобхватно споразумение за партньорство, за да работят заедно и да стимулират растежа на бизнеса. С течение на времето, Сотбис ще имат възможност да увеличат дела си.
СГХГ представя изложба Европа в България
Frieze Лондон стартира тази седмица в сянката на Париж
Sofia Art Fair продължава до неделя с произведения на селектирани автори
Почина големият колекционер на българско изкуство Борис Бекяров
Добавете коментар