Съвременни суперзвезди, включително Jay-Z, заедно с ветерани като Santana, трябваше да пеят през юбилейния уикенд 16-18 август, в нюйоркския парк Watkins Glen.
Но Amplifi Live, водещ спонсор на фестивала обявен като фестивал за изкуство и музика, публикува изявление, в което се казва, че „въпреки огромното ни инвестиране на време, усилия и ангажираност, ние не вярваме, че продукцията на фестивала може да бъде изпълнена като събитие, достойно за марката Woodstock, като същевременно се гарантира здравето и безопасността на артистите, партньорите и участниците. В резултат и след внимателно обмисляне Amplifi Live на Dentsu Aegis Network, партньор на Woodstock 50, реши да отмени фестивала", се казва в изявлението, получено от АФП. Amplifi Live е инвестиционното подразделение на Dentsu Aegis Network, базираната в Лондон маркетингова компания, собственост на японската компания Dentsu.
"Колкото и да е трудно, смятаме, че това е най-разумното решение за всички участващи страни."
Организаторите обаче оспорват факта, че фестивалът е бракуван, според щатския вестник Poughkeepsie Journal, който цитира, че "Удсток 50 твърдо отрича, че фестивалът ще бъде отменен и ще бъде поискана правна отговорност от спонсора".
Промоутърите от Уудсток не реагираха веднага на запитването на АФП.
Изданието за мир, любов и музика от 2019 г. щеше да обхване различни жанрове в опит да се хареса на феновете на оригиналния уикенд - където икони, включително Джими Хендрикс и Джанис Джоплин, пеят в проливния дъжд. Тази година би трябвало да има изпълнения на живо от различни изпълнители – както утвърдени, така и новоизгряващи, от различни жанрове и десетилетия, както и разговори с водещи футуристи и технологични експерти.
Но миналата седмица продажбите на билети бяха отложени, за да може фестивалът да "усъвършенства логистичните планове", докато статия в Billboard спомена за опасения относно капацитета - около 100 000 посетители на фестивала бяха очаквани, готовността на обекта и разрешенията.
Според Billboard, Amplifi Live вече е инвестирала около 30 милиона долара.
Фестивалът, който ще се състои на 185 километра от оригиналното място от 1969 г., е отделен от юбилейния концерт, планиран за това място през същия уикенд.
Испански художник изненада столичани със стенопис на тема "Витоша"
Бой Джордж дебютира със свои произведения на изкуството
Скандалният банан на Маурицио Кателан ще бъде продаден в Sotheby’s. Оценката е 1 милион долара
Историята на Grand Palais в пет исторически изложби
Добавете коментар