От началото на юли управата запазва половината от дневните билети за хора, които ги купуват предварително в интернет и избират време за посещение. По-рано само 20% от билетите биха могли да бъдат резервирани предварително.
Ръководството на кулата решава и да резервира специални асансьори за всеки тип притежател на билети, което "създава опашки, които понякога са огромни и често се разминават", се казва в изявление на съюза на работниците.
По време на пиковите часове за предварително резервирани билети, като ранния следобед или вечерта, резервираният асансьор може да е наполовина празен - въпреки опашките, които отнемат три часа за обикновени билети. Голямото търсене на предварително резервирани билети пък води до запазване на няколко билета, които не се използват, това принуждава хората да чакат дълго след планираното им посещение.
"Отвъд проблемите по отношение на ефективността и разгневените посетители ... търпението ни свърши", казва Денис Васори, един от служителите.Той каза, че проблемът не е, че 50% от билетите вече са с предварително записване, а че всички посетители трябва да имат достъп до същите асансьори, за да се управляват по-добре потоците.
Айфеловата кула, която посрещна повече от шест милиона посетители през миналата година, е била засегната от много стачки на 300-те души от персонала през последните години, свързани с проблеми, вариращи от джебчии до поддръжка.
Отваря ново „музейно изживяване“ в Лондон – с творби на Кунс, Баския и Мураками
Панагюрското златно съкровище се завръща в Панагюрище за месец
50 години по-късно, Brera Modern ще отвори врати в Милано
4 музейни изложби в Европа, които да видите това лято
Добавете коментар