Големи компании като Ubisoft и Electronic Arts харчат до 100 милиона долара, за създаване на нови игри, но отдавна са изоставили новаторските идеи и само насърчават играчите да харчат пари за различни дребни покупки. По този начин въвеждането в някои от игрите на виртуални обекти с различна стойност и предназначение, които могат да бъдат закупени за пари принуди различни страни да затегнат законодателството си в областта на игралния бизнес
Популярността на видеоигрите обаче се увеличава. Днес 2,2 милиарда души по целия свят играят видео игри. Кураторът на изложбата в музея на Виктория и Албърт, Мери Фоулстън, се фокусира върху игри, създадени от средата на 2000-те. Целта й е да покаже времето, когато „влиянието на независимите разработчици се е увеличило драматично на фона на големите промени в големите студия благодарение на най-новите технологии“.
Първата част на изложбата е посветена на подготвителната работа зад играта с показването на проектната документация и концептуалния дизайн. Следващият раздел е посветен на социалния и политическия потенциал на игралната индустрия, като например авангардните разработчици Molleindustria. Друг раздел показва компютърнте игри като платформа за сътрудничество между създателя и потребителя, както се случва в Minecraft. В края са представени експериментите на разработчиците, които проучват възможностите за алтернативни изображения, интерфейси и контекст. Игри като Line Wobbler на Робърт Баумгартен или портативнара Arcade Backpack ГАме Lab са доказателство, че играта може да излезе далеч от традиционния модел на компютъра.
Музеят на Ван Гог празнува 150 години импресионизъм в „Vive l’impressionnisme!“
Олафур Елиасон, „OPEN“ в Музея за съвременно изкуство, Лос Анджелис
ARTPRICE
Фондация Louis Vuitton кани в Червената работилница на Матис
Добавете коментар