Кара Уолкър: Fons Americanus, Тейт Модърн, Банксайд (2 октомври 2019 до 5 април 2020 г.)
13-метровият фонтан на Кара Уокър, озаглавен Fons Americanus, изпълва турбинната зала в Тейт Модърн, придавайки на колосалното пространство усещане за мащаб, липсващ на на инсталациите спонсорирани от Hyundai от предишни години. Произведението изследва взаимосвързаните истории на Африка, Америка и Европа през вековете, сравнявайки трансатлантическата търговия с роби, британската империя и афро-бразилските религии. Фонтанът, издигащ се от два овални басейна, пълни с вода, е моделиран като копие на грандиозния мемориал Виктория пред Бъкингамския дворец. Търсенето на скулптурните фигури, разпръснати около произведението, е част от забавлението.
Антъни Гормли, Кралска академия на изкуствата, Пикадили (до 3 декември)
Най-зрелищните произведения в проучването на Антъни Гормли в Кралската академия отново подчертават мястото на скулптора в днешния арт пантеон като човек, който може да направи невъзможното възможно. Например „Пещерата“ (2019 г.) - чудовищно по размери произведение, кубовидните му форми запълват всяко кътче и пролука от изисканото галерийно пространство. Най-смелите посетители могат да влязат в корема на звяра, въпреки че това не е за хора със слаби сърца.
„Светлината на Рембранд“, Галерия Дълуич, (от 4 октомври до 2 февруари 2020 г.)
За да отбележи 350-годишнината от смъртта на Рембранд, картинната галерия Дълуич е поканила холивудския кинематограф Питър Сушицки да създаде „атмосферно изживяване“ за посетителите към най-новата изложба „Светлината на Рембранд“. Тя изследва използването на светлината и сянката от художника за предаване на различни настроения. Сушицки е най-известен като човекът, който стои зад цялостните визуални стилове на няколко известни филма, като The Show Rocky Horror Picture Show (1975) и Star Wars: The Empire Strikes Back (1980).
„Други пространства“, The Store X, The Vinyl Factory, 180 The Strand (до 9 декември)
The Store X, The Vinyl Factory показва трио от завладяващи инсталации, включително британската премиера на The Great Animal Orchestra (2016), аудио-визуална творба, състояща се от звуци на животни от архив с повече от 5000 часа записи, събрани през изминалите 50 години. В сътрудничество между Обединените визуални артисти (UVA) и американския музикант и натуралист Бърни Краус, произведението се представя съвместно с Fondation Cartier, Париж, където то дебютира. Ода на красотата на природния свят, всеки крясък, чуруликане и чифтосване се сливат в биоакустично произведение, което „е толкова внимателно организирано, колкото най-сложните музикални партитури на човечеството“
Тревър Паглен: From Apple to Anomaly, The Curve, Център Барбикан (до 16 февруари 2020 г.)
Тревър Паглен изследва невижданите мрежи на властта, които ни наблюдават и контролират, документирайки секретни американски правителствени бази, офшорни затвори и дронове за наблюдение. В навечерието на шоуто, Паглен си сътрудничи с изследователката на изкуствен интелект Кейт Крауфорд, за да пусне ImageNet Roulette, онлайн интерактивен проект, който разкри често расистки или мизогинистични начини, по които ImageNet класифицира изображения на хора (една от най-големите онлайн бази данни, използваща се широко за обучение на машини за разпознаване на снимки). В Барбикан, Паглен изследва класификациите на ImageNet, започвайки от всекидневните предмети като ябълки и преминавайки към по-абстрактни понятия, за да стигне до категорията „аномалия“.
Even though the Yacht-Master rolex replica arrives in Stainless Steel, Two Tone, and Yellow Gold the newer model comes only in White Gold or Yellow Gold. The two of the watches occur with bezels in Platinum and Yellow Gold bidirectional. www.bestreplica.me However the Gold bezel on the Yacht-Master II does not arrive with a gold insert like the Yacht- Grasp but a blue ceramic insert.
Музеят на Ван Гог празнува 150 години импресионизъм в „Vive l’impressionnisme!“
Олафур Елиасон, „OPEN“ в Музея за съвременно изкуство, Лос Анджелис
ARTPRICE
Фондация Louis Vuitton кани в Червената работилница на Матис
Добавете коментар